De dag van de dieren

19 juli 2019 - Landsborough, Australië

Vandaag ging vroeg ons wekkertje. Spullen inpakken en opruimen en rijden maar. Het is 7 uur, ontbijten  doen we straks. Onze eerste stop is Line Pine Koala Sanctuary. Dit is een prachtig park waar we als eerste op de foto gaan met koala’s. Dat wilde de kinderen heel graag! Na een paar mooie foto’s gaan we voer kopen voor de kangoeroes. Op een mooie plek op het park liggen en springen er allemaal kangoeroes waar je tussen door kan lopen en de beesten kan voeren. Zo bijzonder om van dichtbij te zien en te voelen . Daarna gaan we decreet van het park nog bekijken. Snel de auto weer in en door naar het volgende park. Het park waar ik zo graag naar tie wilde, Australia Zoo. Ook dit is weer een prachtig park ! Zo mooi aangelegd , zoveel verschillende dieren. Ook hier loop je af en toe tussen de dieren due los lopen. Om 16.30 zijn we klaar en gaan we in de auto op zoek naar een camping. Ik had er een gezien dichtbij de Zoo. Daar aangekomen is er geen plek. Snel opzoek naar een andere en met 2 minuten hebben we er een gevonden! Snel erheen! Daar een lekkere pizza gegeten, daar waren we wel aan toe. Nu nog effe chillen, potje kaarten en dan straks lekker naar bed. Morgen weer een dag!!