Walvissen

20 juli 2019 - Hervey Bay, Australië

Vandaag was ik vroeg wakker. Op mijn telefoon kijken wat er te doen is in hervey Bay. En toen zag ik het! Ik heb als verrassing een tocht van 4 uur geboekt op zee...walvissen spotten!!! Toen iedereen wakker was heb ik de verrassing verteld...iedereen enthousiast!! Snel in de kleren...ontbijten en rijden maar. Onderweg alvast een camping geregeld voor vandaag. Voordat we naar de boot gaan eerst effe langs de winkel boodschappen doen en dan hup naar de haven. Op een prachtige boot gaan we het water op. Een mooie tocht langs Fraser Island. Het duurt niet lang en daar is de 1e walvis al!!! Wat is dit gaaf!!! Zo mooi om dit van dichtbij te zien. We hebben best veel walvissen gezien...het was prachtig weer...leuke mensen gesproken op de boot...echt een super middag. Om 17.30 zijn we weer in de haven. Snel in de auto en naar de camping. Daar hebben we een plekje pal aan het strand! Vanavond lekker pannenkoeken bakken. Na het eten en douchen nog effe zitten en dan heerlijk Nasr bed!