Airlie Beach

23 juli 2019 - Airlie Beach, Australië

Vandaag een korte rit in de auto. Ook wel even lekker na 2 dagen kilometers gemaakt. Vandaag gaan we naar Airlie Beach. We hebben een plek voor 2 nachten op een prachtige camping , Island Gateway Holiday Park. Na het broodje eten gaan we eerst even naar het zwembad op de camping. Daar raken we aan de klets met een paar jongeren die al een tijdje door australie reizen. Super leuk om alle verhalen en ervaringen met elkaar te delen. Daarna maken we een wandeling naar het strand van Airlie Beach. Wat een prachtig en super leuk stadje. Mooi strand..leuke winkelstraat.. Jp blijft met Merijn en Bente op het strand en Jorien en ik gaan effe langs de winkels. Nog effe op het strand en dan nog langs de winkel om eten te halen voor vanavond. We gaan onze 1e BBQ doen. Op de camping( en dit geld voor bijna alle campings in australie ) dat er buiten keukens en BBQ ‘s zijn waar je lekker kan gaan zitten en je eten kan maken. Echt super leuk is dat. Zo zit je na een tijdje met allerlei mensen bij elkaar. Nu lekker naar bed toe want morgen gaat de wekker om 05.30. We gaan morgen weer met een boot op pad!!